madam azlin

madam azlin

Wednesday, June 3, 2009

Bad Day :(

dh penat aku nangis kat uma td..huhuuhhuhu..arini aku gado ngan abg..sbb ape????sbb 1st die anta msg die kate "amie ade mara b ke"..aku tpk..sape amie kan..asl tbe2 anta msg mcm 2 kat aku..aku tanye blk.."sape amie"..last2 die anta msg die kate mmb die pkai nset die tslh sent kat aku..aku mcm x caye kan..(org laki zmn skrg mane leh caye lbh2).ape lg peperangan bmule la..sbb amie 2 mcm kwn die..so aku nk siasat nape lak amie nk mare aku..die x ngaku..die ttp ckp 2 mmb die slh anta kat aku pkai nset die..so aku mmg ptg td mcm nk putus je dgn cos of this!!!tp enta mcm mane die duk merayu2 kat aku srh bls msg die la..sbb aku mls nk lyn g msg die..aku pn just forgive him n just ignore je bnd td..tp td die bt perangai blk..aku msg lmbt reply..ble aku call lmbt angkat..jantan x gune..ble die angkat sore mcm kat gua..aku tanye la nape lmbt angkat kan..die ckp tgh lepak..time aku call 2 die kat toilet..aku ckp la..nape x angkat je dpn mmb..die kate bsng..alasan..selalu blh lak angkat wlaupun bising mcm bunyi foging..ni x..sanggup cr toilet..nk cover ke xnk ckp dgn aku dpn pempuan..ble aku mara2 trs letak tepon..fine die aku mcm ni..mcm sial kan..leh lak g k.l mlm2 mcm ni..kate xde duit..aku tension btl la...aku mmg nekad nk mntk putus...tp 2 la..aku syg....erm...no more syg la alin...sengal nye aku ni..still nk syg org mcm 2...wawawawa..air mate mcm nk meleleh ni...sdh nye..org bt aku mcm ni..aku sgt banget sama kamu...ni la balasan aku kot...ape aku nk bt ni..ptt ke aku putus dgn die..tp ati aku ckp mcm xkan putus..tp aku x selese dlm keadaan mcm ni..nk gaado2...ya ALLAH cpt la aku khwn..biar la ilang semue mlsh aku ni..

4 comments:

atulhani said...

errr... sabar.. nak kahwin pun byk dugaan. lebih-lebih lagi masa tempoh bertunang.. banyak perlu bersabar n tolak ansur.. cuba pk baik jek.. kalo betul dia buat dajal, tinggal je hehe **sorry wat ayat menghasut.

erlyda said...

See..dia mmg dah cari pasai ngan ko kan..so ko tak perlu la nak cari alasan utk tinggalkan dia lagi.. setia pada yang satu..

Sekarang ni Allah tu dah bagi jalan kat ko utk berfikir yang mana satu setia ngan ko..ni baru ko merasa menara skit..sblm dia kena kan ko lagi parahhh baik ko angkat kaki..

Biar hati tu menangis sekarang jangan menagis kemudian hari..ingat tu..

nora said...

warghh... sedihnyer cte ko...hikhihkihk... elok la cpt la ko kawin...

cAhAyA iMpiAn said...

leave him... meh masuk club aku... hahaha.. honestly, aku susah nk cye kt lelaki skrg... n ko jgn r psg angan2 tinggi klu dia letak comitmnt selagi dia xbtl2 dtg minang n nikah ngan ko.. lelaki skrg nonsense!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...