madam azlin

madam azlin

Tuesday, September 8, 2009

patut ke aku????

patut ke aku melupe kan die..atau bt bodo je...mcm mane aku nk lupekan die...hati msh syg..x sggp nk lepas kan die..kenape aku sggh bodo sehingge nk menyikse hati dan diri sendiri..kenape perlu pilih jln yg ssh sedangkan jln yg mudah ade kat dpn mate...kenape hdp aku mcm ni..kenape aku pilih care ni..kenape ek...nape die bt bodo kat aku..kenape bnd ni terjadi kat aku..kenape byk dugaan yg harus aku tempuhi..ade x ubat kat farmasi yg blh melupekan segale kerungsingan aku ni..klau ade aku nk bli..DUGAAN semue ni..hanye ati aku shj yg phm perasaan aku ni..aku xtau nk ngadu kat sape..aku bkn patern suke mengadu kat org..sbb nnt myb drg xkan phm...aduss.........

1 comment:

erlyda said...

aku doakan yang terbaik utk ko.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...