madam azlin

madam azlin

Thursday, December 3, 2009

kahwin dan kahwin...

bulan ni ramai giler org khwn...mentang2 musim cuti sekolah..semue ambk peluang nk tamat kan zmn bujang drg..erm...jeles nye...bulan ni jadual aku padat gler..semue stok bjalan..start dr 18hb smp ujung bulan 1...ni kne ikat perut kumpul duit..semue nk bjalan kne pkai duit ma...huhuuuhuhu...ari ahad ari 2 aku g uma khwn aku khwn..kwn aku mase sekolah teknik dlu..dh khwn dh die..x sangke ko khwn dlu ek non...tp best gak g uma die ari 2 jmp mmb2 lame walaupun x ramai tp ok la..
lepas g uma anon ktorg g karok time..walaupun idung tgh tersumbat tp byk gak la lagu aku balun..huhuhuh..best woooo karok kat KTV..kalah alamanda..huhuhuhhu

aku ngan id

wit mmb2 ting tong aku...


our best fren..

anon n pasangan

1 comment:

erlyda said...

lin..u look bit chubby? ker mata aku yang kurang power dah =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...