madam azlin

madam azlin

Sunday, February 21, 2010

diet...diet

nmpk nye azam baru aku tahun ni still x bt lg..sgt2 la tension.bdn semakin naik bkn semakin turun.adk aku berat dh mengalah kan aku.shit..sungguh2 jeles.dlu aku selalu kutuk die sbb dlm keluarge ktorg die plng besa.sekarang die dh potong aku.aku kne ambl langkah drastik untuk menurun kan berat aku.azam nk turun smp 60kg.kne usehe ni..cayok2..

td blk keje perut mmg lapa.dlm kepale otak mcm2 nk mkn.ah 2 nafsu semue..xpe2.aku g kdai beli roti.blk terus aku ambk kopok leko ingat nk goreng tp pk kalori byk bayk aku rebus.dh rebus aku mkn dgn roti cecah dgn sambal.puas ati aku..kenyang..akhr nye aku bejaye mengawal nafsu aku untuk arini..

ni adelah langkah2 aku nk mengecilkan bdn aku:
1.mkn gune pinggan kck...aku dh test..mmg aku ambk lauk ckt je.sbb kang aku ambk lauk byk2 penuh pinggan aku.
2.main wii selalu..tgk paper ade bdk main wii blh kurus..
3.sambil tgk tv jgn goyang kaki..kne main pusing2 2..aku xtau ape name die..x pun pkai uzap letak perut gegar smp perut kempis..hehehehe
4.start berenang blk..
5.mkn jgn byk myk..kne mkn sup2 ke..klau blh elak kan mkn mkanan ringan.
6.mkn nc 1 ari sekali
7.mkn nc lemak sebulan sekali
8.pkai krim mustajab dgn pkai bengkong..
9.aku xleh pk ape lg..

moto aku sekarang biar sekse asl kan bjaye......


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...