madam azlin

madam azlin

Thursday, April 1, 2010

al fatihah...

hati penuh dgn tkejut ble dpt tahu din beramboi dh meninggal kan kite semue..x sangke die pg tlalu awal..ingt kite yg hidup akan mati juge..dose dh menimbun tp still bt jugak..aishhh ble nk insaf ni..nk mati ble2 pun blh.tgh mnd pun blh mati tgh mkn pun blh mati..enta2 kite tgh ketawe pun blh mati..tp plng sedih ble org paling kite syg pg dlu..aku xleh imagine mcm mane klau mak bpk aku meninggal..mau aku melalak x ingt dunia..xpun org aku syg ke kwn2 rapat aku ke..ishhh...mau pitam aku..ingt lg dlu ade kwn aku kat sekolah aku dpt tahu adk die meninggal.tbe2 aku mcm x caye.sok aku demam teruk.mmg aku tkejut gler la time 2.pdhl aku tgk adk die pun x pnh..mmg agak teruk demam aku time 2.sbnr nye aku xleh dgr org meninggal ni..nnt aku jd mcm tkejut gler..last2 penyakit yg aku plng x suke (demam) menyerang...demam die kaw2 la..bkn yg biase2 ni siap muntah2 bagai..siap xleh bgn muntah dkt tilam 2..ah lantok..mmg ati aku x kuat...aku kan lembut org nye..(sila lempang saye laju2)..pape pun aku nk sedekah kan AL-FATIHAH to din beramboi..semoge roh nya diletakan dtempat org beriman..AMIN....

1 comment:

Haidi Diana said...

huhu..cedeh..Meh aku nk lempang ko

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...