madam azlin

madam azlin

Monday, July 5, 2010

istana budaye...




ari jumaat lepas aku dgn akak aku g konsert ella dkt istane budaye.bnd ni xde plan pun nk pg.mase aku tgh boring2 dekat opis saje2 la sevey dkt laman istane budaye kot2 ade yg menarik kan.sekali tgk ade tiket untuk konsert ella.ape lg.sambar la.walaupun x finatik minat kat ella.tiket murah gak la mase ktorg beli.dlm 50 inggt sorang.not bad arge die banding aku g konset amy sblm ni 120inggt.bkn best mane pun.tp kali ni ella perfome best gler..mcm x puas nk tgk lg..energy die power gler..smp 2jam stgh die nyanyi x rase langsung.mase amy,jamal sape lg aku siap menguap2 tgk.kali ni semangat giler aku tgk..lagu die bwk semue best.ade artis udangan lg.awie dan penyanyi veteren AHMAD JAIS...heheheh.tp ahmad jais nyanyi 1 lagu je..awie pun nyanyi best gak..tp yg sedih nye aku x pat salam ella.akak aku sorang dpt salam ella.menciii...sblm ni boleh je masuk 2 org klau nk mntk sain..ni org yg jg tu xbg can langsung..tggu aku gesel2 buntut baru bg kot..huhu....walaupun dpt tiket murah tp x rase rugi langsung tambah lg berbaloi tgk konsert ni..cayalah ellla...

aku ambk sipi2 je gambo ella dgn akak aku..sbb ramai org time ni

sblm masuk IB

muke x saba tgk ella

posing dlu

sblm berangkat..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...