madam azlin

madam azlin

Sunday, August 29, 2010

baju raye..

salam semue...wah gitu..x pnh bg salam kan2..yela sempene bulan pose ni kne la baik2 ckt.mulut kne jg.mate kne jg semue la kne jg..ohh tibe2 lapa bege plak.hurm..tahan2...time aku off day ari tu aku g la ambk bj aku kat toiler.aku ingt bj aku anta tu 2 lai.rupe nye selai..lepas ambk bj tu aku terus g uptown banting cari lg selai bj.yela..xkan nk pkai selai je.mane ckup.(ade ati nk raye padehal kne keje).ble test je bj tu.hurm tang bwh dh ngam.tang leher mcm die bt ngam2..xpela.belasah je.kate aku raye ni pkai tudung kan.jd musalmah ckt.hehhehehe..
ble blk kg ari tu tgk kuih raye aku beli dh tggl 2 balang.lg 2 balang drg dh ngap masuk mulut,.haihh kne beli lg ni nmpk nye.nsb ari tu dh sevey kuih raye kat kdai kerepk tu.murah giler.almond london 50bijik baru 14inggt.sape2 dh kekurangan bajet nk beli kuih raye sila pg kdai kerepek kat banting ye.name kdai kerepek tu kerepek house kot.mmg murah2.dari kerepek hingge la kuih raye....x rugi beli.tp xtau gak rase die mcm mane kan..
ohh air botol x beli lg..kne kasi settle cpt ni air botol..mau org dtg uma aku mnm air masak je...hheheheh...
nota buntut:nk beli kst raye ke x ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...