madam azlin

madam azlin

Thursday, September 20, 2012

astro PVR auwsome...

 ni bukan iklan sponser..just nk share je dgn korang pasal astro PVR ni..sabtu lepas org astro dtg untuk install astro lame ke byond PVR..ni gare2 aku terpengaruh dgn cousin aku..time raye aritu dia tunjuk la pasal astro PVR ni dan aku amat2 teruja ok..siap boleh record play pause foward...hebat!!jadi aku tanye la ape pakej2 yg ade semua kan dan siap tanye harga sekali...bile banding kan harge aku baya astro tiap2 bulan yg lame dgn yg PVR x jauh beza..

yg lame aku ambk yg biase+mustika+channel indon tu..total tiap2 bulan lebih kurang rm90..dgn langgan byond PVR ni monthly cume RM125..beza dlm 30++...dgn PVR ni siap dpt HD+PVR record+sport+mustika+HBO+cartoon+national gerografi=RM125..sgt berbaloi bg aku..aritu apply dari channel 200..x smp bape ari call tanye itu ini then x smp 2 minggu terus install..upah install 50inggit..

ape yg menarik ttg PVR ni..korang kalau laki bini berebut2 nk tgk tv xyah nk pening2..korang tekan rekod mane channel yg korang nk then boleh bg suami korang tgk tv dulu..xpun kalau korang kene pegi kedai..tibe2 mak korang suruh beli garam...so xyah nk jd anak derhake..korang boleh set rekod kat channel korang nk dan boleh beli garam dgn senang hati..mudah kan...bile dah rekod ni..dia akan jd mcm korang tgk dvd..agak2 nk g toilet..boleh pause..agak2 laki korang tgh bebel2...tibe2 termiss aaron aziz ckp..no hal la..boleh rewind balik..agak2 byk iklan boleh laju kan...seronok x..hehehe..

byond PVR ni jugak korang boleh rekod byk movie..dia ade bg limit smp 280hours mcm tu la kalau x salah aku...tp kire byk kot..1 movie pun baru 2 3jam la paling lame...mcm skrg tgh hot drama adam hawe..kalau mcm aku patern keje shft jadi xyah risau kalau termiss tgk..korang boleh rekod 1 siri terus..dari mule smp akhir..blk keje terus tgk..boleh nyenyak tido lepas tu...heheheh

korang jgn confius..byond ni ade 2 jenis..1 byond biase..dan 1 lagi byond PVR..byond PVR ni kalau korang perasan dia ade 2 wayar dari piring smp decoder..1 wayar untuk rekod 1 lagi mcm biase...sure pasni boleh mintak keje kat astro aku ni..hehehehe...

ni yg kalau korang dah rekod..so dia kuarkan list mcm ni

ni antara pakej2 yg ade dlm PVR...

untuk permula kontrak 6bulan..warranty decoder seumur idup...menarik kan...jadi agak2 berminat sila apply segere..kalau yg kaki tv mmg berbaloi ooo

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...