madam azlin

madam azlin

Monday, February 3, 2014

promosi pakej percutian ke langkawi

aku kat sini nk buat promosi percutian ke langkawi..pakej aku tawar kan termasuk:-


  • flight tiket(airasia tiket)
  • hotel(hotel helang)
  • kereta sewe(kereta myvi)
untuk pakej ni aku cas RM1300 shj untuk 2 org..kire mcm honeymoon la ye...travel date 25-28 april 2014...tempahan hanya 4 hari shj ok...kalau lambat harga jd mahal sikit...so deposit 50% dari harga tu...berminat blh sms/whatsapp ke 0123908664...lepas payment aku akan bg detail semua..dont worry aku x tipu..

ape yg menarik kat langkawi:-

  • dataran helang
  • pekan kuah(shopping)
  • cable car
  • telaga air tujuh
  • pantai chenang(santai)
  • kolam air panas
  • makam mahsuri
  • beras terbakar

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...