madam azlin

madam azlin

Sunday, June 13, 2010

bosan di mlm yg sepi

arini aku kne o.t shft mlm..sungguh bosan.aku sorang je pempuan.semue laki.tgk blog pun x byk yg update.tgh cuti ujung mggu kot.mase byk di habiskan dgn g kenduri kendare..ramai gler org khwn mggu ni termasuk mnggu dpn.dh kate cuti sekolah kan.masing2 gigih nk ambk peluang untuk khwn.aku ble lg???erm...kne tanye en abg kite.die kate bln 12.enta bln 12 abad bler..tggu jela..tp aku target nk khwn time umo aku 26thn.ye..myb time tu aku dh sedie nk jd bini+mummy+menantu yg baik..baik ke????pk la sndr..oh td abg ade ajak blk kg die dkt muar sblm bln pose ni.kate ade kenduri arwah.so die ajak sekali.sungguh terharu+tkt+nervous.1st time nk blk kg die dgn family die sekali lak tu.nebes2...kne cari bj sopan2 ni..yela nk tunjuk FMIL yg aku ni sopan santun org nye..uwwekkkkkkkk..sopan la sgt...



p/s:tbe2 teringin nk mkn steambot mlm2 mcm ni..alangkah best nye....lg2 org belanje..hehhehee

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...