madam azlin

madam azlin

Monday, June 28, 2010

cerite melalui gambo..

lame nye aku x update..arini aku nk vakum semue sawang2 dkt blog aku ni...arini aku nk cerite melalui gambo je..mls nk cte lebih..so enjoy my pic

semalam g teman kan die beli kete mainan ni..dh tua bangke pun suke beli bnd alah ni..xphm aku.mcm xde bnd lain nk beli.tp nsb baik pkai duit die.so zip my mouth..tu pun ari2 aku membebel ape sal la nk sgt beli binatang ni kan..alasan abg dh lame mnt bnd ni tau.."bg la abg peluang beli bnd ni..x kesian kat abg ke..dh kempunan sejak kck"ceh alasan semue tu...xpe cyg punye psl aku follow je..tp kat kerete tu ade tulis name aku walau pun sipi2..SKYLLIN..bangge..goyang buntut...hehehehe

ni time kat midvalley kot..aku pun dh lupe kat mane lokasi sebenar tmpt kejadian..tp mcm jusco pun ade..ahhh abaikan..x msuk exam pun...

time ni train rosak time nk g jmp tim..mule2 ktorg tipu die ckp train rosak.padahal x naik train pun lg.still ade kat uma g..sekali ko..train rosak btl2..ade kabel putus dkt K.l..lame gak la nk tggu..lame2 dh feedup+sian tim tggu lame ktorg g ambk teksi dari salak selatan..ktorg park kerete dkt KTM serdang..tggl lg bp station je pun nk smp mid..blh stuck pulak dkt tasik selatan..sgt2 tension..blk plak train still x ok.nk xnk kne naik teksi gak nk g KTM serdang..yela ktorg nk blk ape klau train rosak.nk xnk kne gak naik teksi g dari mid.mule2 semue teksi xmo anta ktorg sbb drg ckp drg mcm rugi..WTH drg nk rugi kan..dh la drg untung giler ari tu sbb train rosak kan..org mst nk xnk cari train.last2 ktorg naik LIMO..feeling org kayo jap..dari mid smp serdang die cas RM45..peh mhl..yela name pun LIMO kan..klau RM45 full myk kete aku..nyesal xnaik kete..tu la gedik sgt konon nk feel mcm zmn kolej dlu naik train..sekali ambk ko..duit melayang..

tgh tggu Dear g baya utang piutang...

time ni fathers day..minah ni gedik pakse2 ambk gambo..kate nk msuk pesbuk..skrg ni asyk2 pesbuk2...bosan...

gambo aku mst ade..sila abaikan pemandangan dapo seperti di ats...

my bapak's feeling habis nk potong kek..pastu mak aku gedik siap letak bunge kat sebelah..konon nk cantik kan pemandangan..oh mak sape la ni....

sekian saje cerite untuk arini..next entry akan sambung kemudian..ade org tu bg adiah special untuk aku..sgt2 suke setelah dipakse+merajuk+pujuk+terjun bangunan=puas ati dpt gak

1 comment:

atulhani said...

ayah alin mmg cool boleh hias meja dengan bunga gituuu hehehhehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...