madam azlin

madam azlin

Tuesday, October 5, 2010

jalan2 serang mkn

ari ape ni ek aku pun sudah lupe.tibe2 hilang ingatan.aku ngan abg pg terjah rumah mmb die bt open house..raye kali ni ramai benor bt menu nasi ujan panas.walaupun x begitu panas tp mabeles..sdp nye....oooo ari tu cuace sgt2 panas melampau.pg punye la ujan lebat..time nk pg tu jenuh cari bj..bj raye tahun aku pkai sekali je..dh la bj tu cine tu bt pinggan tinggi benor..dh nmpk lain..so aku pkai bj enta bp tahun lepas enta..bgs jugak bt bj besar2..blh muat pkai skrg..ye la dlu badan mcm kerengge..skrg mcm lori tan..ye saye sedar bdn saye dh besar..dlu pkai bj ni mmg longgar gile..bkn nk riak ckp dlu kurus tp serius mmg longgar tau..bj ni dlu pkai sekali je..pastu campak ke tepi..skrg cari blk bj ni...nsb muat..tu pun ngam2...so kasi zas pkai...kwn aku tgk gamba bj ni ckp mcm sarung nangke..xpe..aku x ksh ko nk ckp ape..atleast aku ade gak bj nk pkai..laki aku suke..ko nk sponser ke bj untuk aku..klau nk meh la taje bj raye aku untuk tahun depan boleh????tp xnk uptown punye..uptown punye kan ala2 sarung nangke jugak..ni butik mari..arge mau RM40o ke atas..ade beran??so klau x berani mulut kasi ttp..mau kutuk dlm ati je...

eh mcm dh lari tajuk je...ater mau cerite pasal open house..kwn abg ni rumah die dekat bukit jalil..rumah die ni apartmnt bekas bdk2 komenvel dduk dlu..pastu drg jual la kat sape nk dduk kat situ..tp ok la..ade swimming pool semue..so nk jejak g rumah die kene jln kaki.dh berbukit2..mak pkai kasut tinggi nok..letih..kerete x blh bwk naik ats.visitor kne park bwh ye...harap maap..so ktorg ramai mendaki ala2 panjat gunung kinabalu junior la...letih.dh la pkai bj kurung...rumah die tingkat 20..bpk tinggi.1st time naik rumah tinggi ni..selalu paling tinggi pun 10 tinggkt je..so masuk2 uma angin sepoi2.bets nye.ingt pasang akon tp x..angin ori ok..kate rumah die tinggi melangit kan.so angin harus la byk giler..bile ktorg g koridor die.sgt2 best..pemandangan rumah die street nmpk KLCC dgn menare KL..best giler.pastu die ckp mlm boleh nmpk genting..serius best ooo rumah die ni..tepi rumah highway.agak2 nk keluar rumah tu blh tgk highway mane jem..highway mane x jem..serius..semue jln boleh nmpk.maksud aku bkn semue jln la..tp laluan dpn rumah die nk pg kl tu la..so lepas mkn2 snap2 gambo ktorg pun blk...so korang boleh tgk gamba dbwh...


nk mendaki bukit dgn berpakaian begini..

view dari rumah kwn abg..

aku n nina

time ni tgh kck ati dgn abg sbb die xnk ambk gambo aku...so jln kene jauh2.kate merajuk kan

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...