madam azlin

madam azlin

Saturday, October 16, 2010

operasi memecah kan lemak...

start semalam dgn harini aku gagah kan diri memecah kan lemak tepu aku yg dh melambak2 smp pening mcm mane nk buang..so tanpe belas kasihan aku pun pg la aerobik..aktiviti yg dh lame aku tinggal disebabkan sifat malas menyebabkan lemak2 dh menjadi kwn baik aku..suke dorang kan jd kwn baik aku..pastu menyusahkan aku...mlm td dh penat terkinje2 terlompat2(bkn pg clubbing ye)tibe2 mak aku ajak pg kenduri rumah org sebelah..perut mmg lapa.tp pk2 blk rugi nye aku aerobik td..dpt penat je..so ambk keputusan duk rumah je sml merehat2 kan bdn..ye mlm td aku tdo awl lepas penat bersukan..so pg td cergas je bgn awl2.bgn2 x tau nk bt pe so decide pg joging dekat taman..ye aku joging ok..ni pun aktiviti dh lame aku x bt.so pg td joging la smp 3 round non stop ok...aku mampu lagi untuk berlari ank2 tanpe berhenti..syabas..makne nye bdn aku byk tenage lg..so 1 round aku jln2 legang kangkung..blk je rumah break1st jap then bt ape yg patut..besok pg rase mau joging sblm pg kerje..rase mcm ade tenage ckt lepas joging.bdn jd ringan.semenjak aku mnm teh boh green tea nk berak pun senang..tp berak stok cair ok..ni x blh nk tahan..klau rase nk berak mmg direct kene lari ke jamban,,gaji ni mau beli raket..mau main badminton dgn jijah lepas kerje..ye azam aku x tunai lagi ni..lg bp bulan nk masuk taun baru..kene gigih..wish me luck ok!!!

1 comment:

atulhani said...

orait alin.. bagus baguss.... hmm kalo kite satu shif, boleh jogging sama yerk huhuhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...