madam azlin

madam azlin

Monday, June 20, 2011

happy fathers days...

rase aku la org paling ketinggalan nak wish fathers kan..t[ wish je lambat..sambut on time tau..sempene peninggalan mak aku yg meninggal kan anak dan suami make ktorg pun mmbawe haluan sendiri..(ceh2 mcm bercerai lak)...pagi2 mcm biase bpk aku dah melalak(aktiviti harian) nak masak ape..tukang masak rumah sudah xde make aku la take over..nasib mak aku ade tinggal kan bahan2 nak masak..bpk aku dah nak masak ape..aku ni ade penyakit M sikit bile balik banting..malas nak masak..tp dsebabkan aku pun nak melantak make aku masak nasi goreng je..ceh pk bukan main lame mau masak ape..last2 nasi goreng je menu utame..dah lg sedap aku goreng udang goreng dsalut tepung..masing2 kekenyangan..aku sebenar nye x ingat bile fathers day ni..even mothers day pun aku x ingin..tgk tv baru tau kan..so aritu dengar la radio pujaan bpk aku ckp ari ni fathers day..so kakak aku ckp ptg ni nak beli kan pape x..aku ckp la antara 2..nak piza atau kepsi..tanye semue org nak kepsi..so masing2 melantak kepsi..tu je la sambutan ktorg pade haritu..cume kek je xde..nak buat mcm mane..bukan ade org pun dekat rumah kan..ok2 la..happy fathers day buat ayah aku EN ARISFADILAH SARIAT aka pemerintah kuku besi dekat rumah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...