madam azlin

madam azlin

Wednesday, June 15, 2011

lihat jamban ku sungguh kilat kan...



entry ni buat pun x dsponser oleh sape2 cume nak share la dgn korang kan yg dah pening kepale mcm mane nak dpt bilik air yg selese bersih kilat kan...sebelum ni bilik air+jamban rumah sewe aku mmg stok bekerak kan...byk kali aku sental kuning2 melekat dekat lantai dgn dinding x mau gak die ilang...mmg degil giler kan..dah cube mr muscle x ok gak..mahal je lebih..so my sis suggest kan aku depex ni..ni mcm clorok lebih kurang..tp depex ni boleh gune untuk hilang kotoran baju+bersih bilik air..ala murah je bnd ni..2 botol besar baru 4ringgit lebih..aku beli dekat econsave..xtau la tesco ke carefour ke ade jual bnd ni kan..

dengan ade nye bnd ni korang x payah bersusah payah nak menyental kuat2 bagi memuaskan ati korang..korang curah kan je depex ni dekat site korang rase mcm menyakitkan mate je+xselere nak tgk..tinggal kan la dlm 2 jam ke 1 jam ke...bnd tu akan hilang sendiri..pastu korang sental la sikit2 sbb tkt x kene kan air depex ni kat kotoran tu..pastu kan bilik air korang mcm bercahaye..serius...aku dah try..mmg puas ati..tp aku rase mcm xblh buat selalu..sbb tkt lantai korang reput..ape2 pun selamat mencube ye..

p/s:sebelum membeli bace dulu instruction die..tkt x sesuai untuk bilik air..pandai2 la korang pilih ye...

1 comment:

anis hilwani said...

ko ni jadi duta utk jamban ke?haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...