madam azlin

madam azlin

Wednesday, February 8, 2012

aku menang dia jeles...

semalam laki aku ajak tgk dia main boling dekat alamanda..lepas keje terus pecut g putrajaya..settle kan ade urusan sikit terus g alamanda..aku ingt aku jadi pong2 girl je sekali ade banyak team x cukup org..so mmb opis dia ajak aku masuk..mule2 malu2 kucing tp bile fikir2 balik dari aku melangok kat situ baik aku main..ingt dpt group dengan laki aku last2 dpt group lain..name team aku jemputan HQ..team aku mmg main power2..yela sebelum ni mmg aku rajin follow laki aku main boling..so aku tau sape yg power sape yg melingkup...(melingkup nye aku..)heheheh..

org lain dah berape kali strike..aku???2 kali je kot..boleh di kire dengan batang aiskrim..heheheheh..kire aku ni mcm topup2 dorang punya markah je..walaupun balingan melingkup..last2 group ktorg menang tau..jgn main2 dengan mak nok..tp dorang mmg sporting..walaupun pangkat dorang mmg tinggi(ade datuk..anak datuk) tp dorang mmg rendah diri..tapi laki aku bengang giler..dia main nak rak langsung x dpt pape..aku main byk ke laut boleh menang..heheheh..u jgn jeles ye...i ni mmg terror..aku x sempat ambk gamba..sebuk main..laki aku bukan reti nk ambk gamba bini dia..yg ade 1 je ni..semalam lepas balik penat dia bertazkirah x abis sebab x puas ati mcm mane aku boleh menang...hehehehe...semalam byk ong tau...

muke yg super duper comot..sebab balik keje  terus main..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...