madam azlin

madam azlin

Sunday, February 19, 2012

kereta pun ade perasaan

semalam ktorg g la kenduri cukur jambul dekat banting..so aku pun x blh lame2 sgt.mkn terus blk.lagi pun semalam aku keje ptg..kene rushing2 sikit...otw blk ktorg tgk temparature kete naik smp tgh kalau bwk slow..ingt fan yg x fungsi..so aku suruh laki aku bwk laju sikit..time2 nk cepat ni la ade byk kete bwk slow mcm mkn angin..tension..lagi bape jengkal nk smp rumah kete tibe2 mati..air terperecik kat cermin..dah sudah..ni ape pasal ni..cek punye cek rupe nye ade getah dah koyak..getah ape enta..aku ni mane la phm sgt psl kete..so call abg aku suruh dtg..mintak bantuan..nasib cuace mcm angin2 je ala2 korea kan..xde la aku berangin je..so dah betul kan sikit2 terus boleh start..nasib x byk mkn duit..

mekanik x bertauliah
dlm bulan ni je dah berape ratus kete ni mkn duit..bukan nk berkire tp sesak jugak la aku kan..tayar la bengkak..adoi...mmg dia ni buat hal.ni mesti kes sebab aku nk beli kete baru terus merajuk..mcm2 la hal dia..sikit2 cari penyakit..jgn risau kete aku x jual ko..masih pkai lagi..kalau beli baru pun ko tetap abg long..heheheh

muke x rele nk pegi kenduri..sebab ape???hanye aku je tau..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...