madam azlin

madam azlin

Wednesday, May 2, 2012

avengers dah tgk belum


semalam sempene dpt tiket murah so ktorg pun lari2 anak pegi tgk cerite ni..mane boleh tahan..masing2 duk cerite sane sini cerite ni gempak..kalau dah gempak confirm bajet best la..jadi ktorg xnk la jadi org ketinggalan zaman sebelum g keje ptg aku g tgk dulu..ambk tiket dlm kul 12 lebih..kire sempat la sebelum masuk keje pukul 3.30 kan..tp pagi tu aku punye la excited bgn awal semate2 nk tgk cerite ni kan..masuk2 je iklan lame giler..time ni dah menguap2 dah..tahan gak mate tkt terlepas scene..sekali setengah jam pertame..mate dah kuyu2 tu..mule2 dorang byk dialog..x kuar2 pun bile nk perang2 ni..45 minit kemudian..settle aku tido..sebab bosan nk mampus..pastu laki aku kejap2 kejut aku..pakse tgk gak..sebab xnk membazir duit make buntang kan mate..tu pun x tahan lame mane pun..5 minit kemudian sambung blk tido..ade la nk dekat setengah jam aku tido..laki aku pun dah feedup nk kejut kan aku..so dah masuk part dia nk bunuh org jahat tu baru la aku celik balik..segar je mate aku..

kesimpulan cerite ni bagi aku xde la best mane..kire ok la..ade lawak2 semua kan..tp mule2 cerite mmg bosan..tu yg aku siap tertido..mcm aku bukan layan sgt kartoon2 ni..iron man dengan hulk je aku kenal..yg lain ingat2 lupe..jadi cerite ni bukan my pebret list la..sape yg layan kartoon tu mybe dorang suke..tp org mcm aku ni boleh anggap cerite ni mcm bosan..smp aku boleh tido la..cerite ni aku boleh bg 3 bintang la..terima kasih sebab bg aku tido nyenyak sebelum masuk opis..hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...