madam azlin

madam azlin

Thursday, November 22, 2012

pasar karat

cuti awal muharam...pagi2 buta aku dah pegi pasar karat terletak dekat belakng petaling street..ni hasil ajakan sepupu2 laki aku la..dia cerite la situ byk barang2 murah..gigih la aku tahan xmau tido..tido pun x lama 2 jam je..pastu pukul 6.30pagi dah bgn..pasar ni bukak seawal pagi pastu tutup before 12 tgh hari kalau x slh aku..

kat sini mcm2 ade..baju stok2 bandle pkai longgok..nk cari iron patern tok nenek moyang punye pun ade..nk cari handphone 3310 pun ade..nk cari speak mate old school pun ade..senang cite semua ade,..tp barang terpkai..nk cari handphone kene curik pun ade..tp kene pandai cari..jgn smp kene tipu..yg menarik nye sini kalau jual x pkai meje..dia bentang la kain pastu letak barang2 dorang nk jual..so merase la ko tunduk sambil jalan nk tgk brang2 dorang jual..aku cukup time mcm nk pitam sbb asyik tunduk ditambah x cukup tido..huh...

ramai gak la org jual kat sini..tp org ckp nk lagi hebat pegi dekat stadium shah alam setiap hari ahad..pun pagi2 bute dia bukak..mcm aku kat sini mcm xde feel nk beli pape..maybe x cukup tido pastu tgh lapa..kalau sape2 nk pegi sini pastikan cukup tido dan perut kenyang..baru mood nk jln2 cari pasal mari..tp dekat sini dinasihat kan jage barang korang bwk..tkt nnt korang nmpk handphone korang dah kene lelong kat sini..ape kes???

dari belakang petaling street

jual2 kat tepi2 mcm ni je

kat lorong tu penuh org jual2



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...