madam azlin

madam azlin

Tuesday, February 5, 2013

bermalam di tilam empuk...vistana..















sabtu lepas..ikut laki aku keje dekat k.l...dia kene setup org opis dia meeting dekat hotel vistana..meeting pun dekat hotel kan..heehheh x mcm opis aku..semua meeting buat kat opis jugak..langsung x best...memandang kan laki aku dpt bilik dekat hotel tu..make bini yg mithali ni harus teruja dan sudah pasti nye akan follow bersame..mane blh lepas kan peluang kan..

so sebelum pegi tu aku google la mcm mane keadaan bilik dekat hotel vistana ni...*sebenar nye nk cek ade x bathtab..hahah...bile search web dorang tgk keadaan bilik mmg menepati cite rase aku..bilik ok..toilet+bathtab..hahaha i like..ade swimming pool...tp swimming pool tu aku x sempat nk kuak lentang...sbb dh sedap sgt tido kat katil empuk..mmg dh x ingat ape pun bile dah tido...

so smp2 terus check in..masuk bilik terus golek2..turun cafe mkn kasi kenyang naik atas mandi terus buat taik mate..ishhh tilam empuk ni..rugi kalau kite biar kan je..harus kasi gomol2..hahahah smp laki sendiri dh x pandang..fedulik....kejam sungguh kan...hehehehe

kasi post dlm bilik meeting dulu sebelum check in
nmpk gumuk...
makan petang..cake carrot sgt sedap..
time bercinta jln kepit2..ni dh kahwin jalan jauh2..belum ade anak lagi..mencik..
tilam yg empuk...come to mama.....
toilet..
ini my fav...
kasi terjun dulu atas katil
menu mlm dorang serve sup kambing+kerabu perut+kerabu daging+asam pedas+ayam kurma+daging masak merah..tp semua dorang hidang atas meje..rase mcm rugi kalau dorang buat mcm ni..kalau pkai buffet  lagi senang..xde la org tunggu lame nk dorang hidang..ni dh la service lembat...nasib makanan sedap...

sup kambung + lauk kerabu+ air oren

tension tunggu nasi lambat sgt

asam pedas+lauk togeh+kurma ayam

dh nk check out..harus posing dulu
 
my love2
sebelum balik lunch dulu...nasi tomato rase cengkih...ikan dowry masak ape enta..dgn sayo campo

desert
soto yg sgt sedap..tp sempat abis..sbb perut meragam..spoil...
 
akhir kate...tuan tanah arini mc smp besok..sakit mate..sape2 nk mc boleh dtg jumpe aku..aku calit sikit kat mate korang...mau??




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...