madam azlin

madam azlin

Saturday, February 23, 2013

short trip...

halllo...esok aku kan ke bandung..tp perasaan nk pegi tu nan ado..baju x packing..barang2 x kemas..sbb kali ni pegi dgn akak aku dan membe dia..laki aku tinggal dkt rumah..huahauhaua gelak jahat...aku pegi 4 hari je..study pun x lagi ni...kalau sebelum ni..kalau nk pegi mane2 mmg aku akan study dulu tmpt tu..kire kali ni mcm aku gamble je pegi..ari khamis aritu sempat g tukar duit..dah bape arini aku jadi jutawan segere...hehehehe...syok ooo....tp currency skrg agak mahal..aritu sebelum raya cine aku tanye 1 juta rupee baru rm317 ni dah lepas raye cine naik smp rm326...rugi x tukar sebelum raye aritu...

jadi jutawan segere jap..

doa kan aku selamat pegi dan balik ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...