madam azlin

madam azlin

Tuesday, March 5, 2013

menghabiskan duit di bandung



hallo..bertemu kembali..lupe kan hal bisness..mari kite cerite pasal holiday..minggu lepas aku telah selamat tibe di tanah bandung..mcm perasaan g sane??best ke x???agak2 aku akan ckp ape??hehehehe..semesti nye best..lagi2 tmpt kat bandung ni mmg sorga suping..bwk 1k dh boleh jutawan la kejap kan..so aku pegi sane bwk 1k..cukup la nk suping pastu duit hotel dan mkn..tp kat sane aku kuar kan duit lagi..heheheh sbb last minit mcm x cukup pulak kan..

so flight ktorg mlm ahad..betul2 last flight..smp sane lebih kurang 11 lebih..jgn lupe sane waktu lambat sejam dari kite..mcm aku agak konpius nk bg information kat laki aku time ktorg nk balik malaysia..x pasal2 ktorg tercanggak tunggu kat airport gare2 laki aku lmbt smp..hehehe salah aku gak slh bg time kat dia...

smp kat bandung aku mmg dari dh inform kat org hotel suruh pickup ktorg..ni yg best duk hotel yg agak mahal sikit..tp xpe..jnj korang x kene tipu buat yg mcm aku baru 1st time dtg sane..bile kuar je airport aku cari tukang pickup aku tu..cis xde pulak..mcm dh kene tipu..nk call hotel mmg xblh..sbb line talipon mcm benggong..ktorg tunggu hampir 10 minit..dlm mase 10 minit tu mcm2 la org kat situ dtg kat ktorg tanye nk dorang anta ke..nk beli simkad ke..tp harus di ingat kan..pastikan korang x kene tipu kat situ..sbb harga dorang bg agak mahal..dan x berbaloi..kerja dorang nk cekik darah..lg2 jumpe muke2 pelancong mcm kite...

nasib dgn kesabaran ktorg tunggu akhir nye org hotel pun dtg..terus bwk g hotel..
sebelum fly..muke sgt teruje..
dh smp di airport bandung
 smp2 terus check in hotel..oooh lupe nk bgtau..ktorg booking hotel dekat dgn pasar baru..name hotel tu carrcadin hotel..1 mlm rate lebih kurang rm150...siap break1st untuk 2 org dgn airport transfer..bg aku harga tu kire ok la..walaupun korang boleh dpt hotel lg murah..tp hotel ni mmg selese..dh la besar giler bilik dia..katil boleh muat 3 org..pastu bilik boleh muat 1 extra bed lagi..pftttt lap peluh nk cerite pasal hotel ni..makanan pun ok..cukup enak sekali..ishhh tibe2 rindu nk pegi sane lagi kan...

ni bilik ktorg..ade lg byk gamba bilik ni..tp aku lupe pkai camera mane..nnt aku jumpe aku letak lg ye...
nnt kite sambung next entry ye..terime la tatapan umum..pegiat telekung..juling mate x..nnt aku kasi cerite ini harga telekung kat sane ye


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...