Thursday, May 9, 2013

ferwhite promotion

halo...bg laluan kat bisness jap ek..ehhehehe..ampun...

harini nk tepek testimoni yg dh pernah minum ferwhite.testimoni dikalangan kaum ibu yg sedang breastfeed. dan officemate aku pun dah minum 2 hari..susu bukan main byk..sbb sebelum ni dia ckp hampir kering..lepas minum 2 hari alhamdulilah makin byk.. 


so ferwhite ni bukan shj mencantikan kulit malah boleh menambah susu bdn tau..x caye??try dulu..harga pun murah..kire mcm 2 in 1 jugak la..sambil mencantikan kulit sambil menambah susu bdn..

so untuk julang kali nye..aku nk buat promosi clearance stok..normal price RM95..tp!!!aku nk bg harga promosi kat korang..RM80 free shaker+lulur badan..dah minum kasi sental sikit daki2 kat badan tu..baru la abe sayang..heheehe..beli lebih..aku kasi murah lg..dont worry..aku x kejam nk cekik darah..

hot item..


free gift dari aku..


so berminat boleh sms/whatsapp ke 0193124951(azlin)..aku ade buat COD jugak..area putrajaya/cuberjaya/bangi/banting..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...