madam azlin

madam azlin

Monday, May 6, 2013

phuket part 2

haluuu...ape kabar semua..arini mesti ramai dah ade kat kg xpun masih stuck kat jln kan..almaklum la..sebuk blk mengundi..dh mcm hari raye kan...hehehehe..arini nk sambung cerite phuket..so 2nd day tu ktorg decide nk snokling dekat phi phi island..tp nasib ktorg x baik..sbb pagi tu hujan lebat..tp ktorg gerak gak..pakej ktorg ambk ni rm130(snokling+makan smp kenyang+tansport dari airport ke hotel)..ktorg naik feri ke bot besar..jd x terase la klau langgar ombak rindu besar..

from jeti ke island tu ambk mase nk dekat 2 jam..dia ade tunjuk la island ape enta..tp aku x ambk tau..sbb dh penat dlm feri tu..tunggu2 x smp2 gak..dh la perut lapo..so smp destinasi nk snokling..mmg ramai org la kan..sbb smp2 sekali 2 feri..ombak time agak kuat gak la..walaupun tgk air mcm tenang..aku kan suke bajet2 pro snokling kan..org lain nk turun pkai tangge..aku x..berlagak..nk terjun aje..sekali aku terjun..jimblussss ambk ko..terus panik..sbb tibe2 mcm aku kene tarik..ombak bwk aku..laju giler aku..terus jd budak baru belaja snokling..tarik minah salleh mane enta..sbb aku rase mcm makin lame aku kene tarik jauh..pastu cepat2 capai tali..bergayut la kat tali tu..goggle x sempat nk pkai..duk atas kepale je la..last2 feedup naik terus..

x ramai snokling..ramai naik blk..sbb air berombak..
makanan dorang bg super duper sedap..dan halal..mcm2 makanan ade..kire berbaloi jugak la..walaupun snokling lebih kurang 10 minit jek...hehehehe


lepas blk dari island ktorg nk lepas gian sbb x dpt snokling so ktorg mandi jela dalam swimming pool..tu nye untung cari hotel ade swimming pool..hehehee...berenang smp maghrib..so lepas tu naik bilik..kasi mandi2..relax2 tgk movie kat tv..movie omputih tp ckp thai..ah...belasah la labu..asal phm2 sendiri...bdn dah rehat..perut sudah lapa..mari kite cari makanan..dinner mlm tu ktorg mkn area masjid..situ je byk kedai halal..seperti biase..menu utama ade la tomyam...

smp harini aku xleh tgk tom ya..rase kembang tekak...mlm2 jln2 naik moto..giler  seronok jln mlm2..cuci mate...dh penat cuci mate..mari kite g foot massage..kat sini kalau nk urut segale bagai harga murah giler..urut kaki rm20-rm25 untuk 1 jam..urut badan pun murah...rm20-rm25.lebih kurang 200 bath - 250 bath
ktorg pusing2 area patong tu nk cari tmpt urut murah..akhir nye dpt gak..tp mmg sedap giler dia urut..walaupun tukang urut tu tua2 tp dia relax je urut kaki laki aku yg mcm gajah tu..hehhehe..aku saje je cari kedai yg tukang urut tua2..kalau mude2 mau laki aku xnk blk..



kat sane mase ktorg pegi ade competition muay thai..ingat nk tgk..skali tanye2 harge tiket nk dekat rm200..perghhh mahal giler..tu pun duduk jauh...g urut lg bgs..ok nnt sambung next entry ek...mau sambung kerja dulu...daaa....

p/s:stok aura white 90000mg dah ade..sape harga special price aku bg..siap free gift lagi..berminat blh sms/whatsapp aku 0193124951(azlin)..click here AURA WHITE

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...