madam azlin

madam azlin

Monday, October 7, 2013

petua petue...

ahad lepas aku start pkai losyen kurus bdn..tibe2 sedar diri bdn dh serupe bwk kontena bertan2 kan..so aku sapu la dekat perut dgn lengan..ni je la part2 paling krtikal kat bdn aku...hehehehe..ahad mlm lepas bdn aku sapu2 la dekat perut dgn lengan..lepas pkai tu dlm mase berape minit tibe2 tmpt aku sapu tu mengeletis..panas..tibe2 dlm mase setengah jam mcm kene cucuk2 perut aku..mule2 aku ingat mesti lemak2 nk pecah kan..so biarkan la smp aku tido..tp nk tido tu mcm terseksa..mcm nk nangis..bahangian lengan serius mcm org cucuk2 dgn jarum..sakit giler..pastu kul 3 pagi cerit berit..tido dlm keadaan x tenang..dh tu aku xtahan.aku cuci blk lengan aku dgn perut..baru lege sikit la..x rase mcm cucuk2..besok pagi nye sebelum pegi keje..lepas mnd sapu lg area perut je..sbb tkt sakit mcm mlm tu kan..azab dekat office pulak..tapak tangan aku pijar2..perut aku mengeletis pedih.part perut mmg aku xblh settle kan..so cari alternatif untuk hilangkan pijar kat tgn..gune mr google..so aku buat la petua ni:-

ambk air larut kan garam 2 sudu..then kacau sebati..pastu rendam tgn dlm air tu selama 2 minit..pastu pijar tu akan hilang..ni sebenar nye petua untuk hilangkan pijar dari cili ape ke...so aku buat la petua tu kat opis..nasib opis ade garam..lepas buat tu baru la lege sikit...

balik tu check area perut dh merah2 giler..sah mmg aku x sesuai pkai produk ni..ambk air batu tuam2 kat area yg merah2 tu..nasib lame2 hilang...huhuhuh..pasni mmg tobat xnk pkai lg..better pkai mustajab kot...huhuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...