madam azlin

madam azlin

Sunday, May 10, 2009

aktivti time kat opis

ari sabtu ari 2 aku tukar shft dgn farhan.msk sfht haidi..dila pn kebetulan msk shft haidi gak..bosan gler weh + mengantok...erm..tp dh smp opis xleh tdo lak..hampeh..so ktorg main posing2..seperti biase ratu posing die HAIDI.pantang org bgamba mst nk menyelit..dpt tgn die pn jd la nk msk gamba...erm..xphm aku...so lihat la pose2 maut(x maut mane pn) dr ktorg...


tgh bosan thp gaban....


ni la antare pose mau dr minah gedik...

aku suke ambk pic kat opis sbb ble aku snap gamba aku mst muke aku nmpk putih


curi2 ambk gamba dila tgh mkn kopok

kipas yg byk bjase dgn ktorg time aircond mati..dan kopok 2..erm...????

kak ina belanje mkn nc dagang dgn laksam..aku mkn laksam je

no komen pic ni...idung kembang+muke minyak+mate juling..heheheheh

1 comment:

atulhani said...

lawaklah tengok gaya korang kat opis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...