madam azlin

madam azlin

Saturday, May 2, 2009

tayar...tayar....tp...dh tampal...

ni la rupe skru yg telah membuat aku tension..xpsl2 kete aku bocor..hampeh punye skru..skrg ko la musuh ketat aku...nsb baik tampal kne 4 inggit je...pas2 cine 2 siap tanye ble mau tukar tyr..setiap kali aku dtg kdai die mst die tanye soklan 2 byk kali..kdg2 aku tpk gak mls nk g kdai die lg..tp aku dh serasi dgn die..nk x nk pg jela..tp 2la..kne thn telinge la.."amoy ble mau tuka tyr"..adus...sengsare aku dgn soklan 2..aku tgk tyr aku elok je lagi...nnt aku ade duit aku tukar la...bli yg tebal lg 2..siap la ko..dgn rim2 aku tuka...2 pn klau ade duit....heheheheh...

I LUV MY BABY...

1 comment:

nora said...

weyh.... cpt la hapdate cte ko...pastikan hot news k!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...