madam azlin

madam azlin

Sunday, May 31, 2009

khwn n khwn...

minggu ni ramai yg khwn..musim cuti sekolah la katekan...ermm...teringin nk kelapak2 kelebung2 gak(khwn ler) tp...$$$$$$ engak ade..td tgk nona pas2 tgk segment yg ade tunjuk org khwn 2..so sweet..rse mcm nk gak khwn...drg tunjuk pelakon yatt khwn..pelamin cantik baju cantik but aku x suke sgt bj nikah die sbb tudung nmpk pelik...tp overall cantik...kdng2 aku berangan gak nk khwn ala2 garden pkai bj like erm...princess..aku dh xnk pkai songket g..kang sian laki aku peluh2..biar la nmpk selese n cantik...pas2 aku dh berangan klau aku tunang aku nk bt pelamin..xnk kat bilik..sian org dtg nk tgk aku bhimpit2 klau bt kat bilik..dh la bilik aku 2 kck..lain la klau uma kat putrajya..besa gler bilik aku kat sane..main futsal pn blh..siap klau nk nk bsiap 2 blh mengah la...erm.. i miss my room kat putrajaya..huhuhhuuh...mst seronok kan org nk tunang ke nk khwn..wink2...erm..tp aku???mayb lmbt lg kot..xpela..kumpul duit dlu pas2 bt majlis yg mcm aku nk..br puas ati...hehhehehe....tp yg penting aku nk pelamin aku cantik..bj aku pn cantik...aku dh tbyng dh bj ape aku nk pkai..hehehehe...merepek ape la aku....ni la akibat dh bosan kat opis xtau nk bt pe..ok la.nk claim o.t..kang xde duit lak aku..bye2...

1 comment:

atulhani said...

sebelum decide nak kahwin, dah decide ke siapa gerangan jejaka bertuah daripada yang ber3 tu? hehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...