madam azlin

madam azlin

Monday, July 13, 2009

aerobik lg...

arini aku g aerobik..sbb berat bdn aku naik lg..arhhhhh...tension...so aku dgn gigih g blk banting..nk aerobik punye psl..arini aerobik best gak la...kat tmpt aerobik aku 2..ade la makck ni sebaye kot dgn mak aku sbb muke die mcm baye2 mak aku je tp pakaian die time aerobik mak ai..kalah org mude..tp aku xleh thn blh lak die nk besenam pkai emas mcm org nk g kenduri khwn..dgn gelang rantai ade batu2..aku tau la die kaye kan.tp xyah la nk besenam pun pkai gelang smp 4 5 bijik besa2 lak 2.pas2 rantai die jgn ckp la..xphm aku..pdhl nk bsenam ni..x rimas ke..aku yg tgk pun rimas...ade setengah kat tmpt aku 2 siap pkai anting2 yg gantung 2..adus..mcm nk g shoping lak aku tgk..pelik2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...