madam azlin

madam azlin

Tuesday, July 21, 2009

ayah vs future husband erm.....??????

tbe2 time drive otw nk g keje td aku tbe2 tpk perkare ni..enta la..mayb sbb bosan kot xtau nk pk ape so aku pk la bnd ni..dlu aku rajin bace mjlh remaje ke ape ke kan drg ade ckp la kebanyakan pempuan nk future husband die mcm ayah die.maksudnye nk sifat ade kat ayah die nk ade kat suami die nnt..mule2 aku mcm x caye.yela bpk aku dh la garang mcm rimau street la 2 org die..aku xnk la dpt laki mcm 2..gler ke ape..

tp kan skrg aku rase lain..sbb aku nk laki aku mcm bpk aku..walaupun bpk aku mcm 2 tp die efficient.x slow..cekap..pikiran die cpt tangkap..makne nye aku xleh tipu la ape aku bt..tp ble aku tgk bf aku skrg.mcm slow je..kadang2 aku rimas gak..aku ni xleh klau org slow ni..bt aku skt jantung..sesak nafas pun ade gak..aku ni nk semue cpt je..xmau lambat2 wlaupun oder air org 2 lmbat bt aku akan mengamuk..erm....

ble pk2 blk aku nk laki aku mcm perangai bpk aku..tp bukan semue perangai bpk aku aku nk ade kat laki aku..sbb bpk aku bkn romantik pun tp aku nk laki romantik loving caring..tp klau slow...??????????arghhhhhhhhhh..........bikin aku tensen..mau kepale aku cpt tumbuh uban..hheheehehheh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...