madam azlin

madam azlin

Thursday, July 30, 2009

demam+batuk=bukan H1N1..

mgu ni dgn mggu lps aku demam teruk..smp xleh bgn..ckp pun xblh..siap muntah2..klau dh muntah2 2 mmg aku demam teruk la 2..kebetulan sabtu lps aku ambk cuti ingt nk g rumah ramli dkt N9 last2 cancel sbb aku x lrt nk bgn..sian hanis..ingt nk ambk mc je..tp dh aku ambk cuti duk uma je la..sbb mmg x lrt gler..mkn ckt trs muntah...bdn pun pns gler..last2 akak aku ltk panty liner die ltk kat dahi aku..die kate panty liner 2 ok..le kurang kan panas2..mule2 aku xtau 2 ape..sbb aku mls nk tanye..aku ingt mcm cold fever 2 kan..aku diam jela..last2 die ckp srh teke 2 ape..ble aku rase2 rupe2 nye panty liner.nk mara pun xblh..sbb aku demam..last2 merelekan diri je..huhuhuhuu..sdh nye...rase jjijik pun ade..tp lps je gune bnd 2 aku rase ok ckt la..kurang pns.tp aku batuk aku x ilang lg ni..skt tekak aku..ari 2 g traning OJT asyk tbatuk2 dlm kete OMT 2..malu aku..last2 abg omt 2 bg aku gule2..sgt2 memalukan..hehehehe..

*sape tau mcm mane nk ilang kan batuk ni..perit gler..kadang2 gatal tekak aku mcm nk garu je

ni la panty liner akak aku tepek kat dahi aku..sungguh kejam..

1 comment:

Hidayah Hanif said...

NAK LAGI AFDHAL..GUNE YANG DAH PAKAI..HUIHUIHUI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...