madam azlin

madam azlin

Sunday, May 8, 2011

HAPPY MOTHER DAYS


aku sebenarnye xtau tarikh mothers day bile..aritu g shopping dorang duk sebuk pasal mother day..baru la teringat...aritu shopping bj dorang bg free bj ni...sgt cute..so sempene hari mak sedunia aku g keje pkai bj ni...hehehehe..semangat kan..today aku suruh mak aku masak mee kari..sepatut aku la yg masak kan..anak yg kejam..tp aku ni kalau dah jejak dekat rumah banting semangat nak masak mcm hilang...tolong2 boleh la..tp kalau nak masak mintak maap..smp nak pengang senduk pun boleh jd lupe...hehheheeh...td bajet nak beli kek bagai kan..tp bile pikir2 arini dah mkn byk bnd berlemak..so terpakse lupe kan..melantak2 gak..diet kene la jage..kalau x rugi mak beli produk mhl2 kan..

gamba ni sebernanye nak fokus 2 bnd..1st tang baju tu..2nd kasut baru...my sis x muat dgn kasut ni so die lanting dekat aku..so total kasut baru untuk bulan ni ade 4..hehehehe puas ati..so skrg tgh ikat perut blk sbb duit semakin kurang..mau tahan smp hujung bulan..hope smp la kan..pape pun nak wish happy mother days for my mon SITI SHAERAH BT JARADAH...



p/s:arini cuace sgt panas..terpakse melantak cendol+aiskrim..hancus diet aku

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...