madam azlin

madam azlin

Monday, May 9, 2011

lihat rambut ku...

aku rase aku penah buat entry pasal bnd ni..tp x sure bile..malas nak cari blk..ok2 mari aku buat entry ni lain sekali...aritu dpn uma aku giant opening kan..so kasi terjah la kan..tgh aku dgn abg jalan2 dekat situ ade la apek ni g tarik ktorg suruh masuk kedai dorang..kedai die ni buat treatment rambut..die tgk rambut abg separe botak tu yg die aim mamat ni kan...so ktorg pun kasi terjah la..kot2 oleh membantu..so lepas dorang scan2 kepale abg dorang mmg ade pblm la..ade minyak tersumbat..tu pasal rambut x tumbuh..pastu ade masalah kelemumur bagai..after discuss dorang tawar kan pakej tu ni bagai kan..tp 1st dorang bg trial..tp trial kene bayar la dlm bp puluh ringgit la..tp bwh 100inggit la..tp nnt dorang bg free shampoo and hair treatment..only baya bp ringgit je kan..tp aku mcm terkejut la..apesal trial murah sgt pastu dpt pack mcm2 lak tu..my new opening kan..aku accept la..tp memikir negatip..tp barang x dpt time tu..after buat payment besok nye baru la start trial treatmnt tu..

besok nye aku pun hantar la abg pegi kedai tu..bile aku tanye bp jam mau bikin ini kepale dorang ckp take 3 hours..ok2 aku pun jalan2 la tmpt lain dulu..x kuase aku nak menunggu kan..after half hours abg msg aku suruh ambk die..aik..kejap nye treatmnt kate dorang buat 3 jam..pastu abg ckp abg die je dulu nnt die cerite..so aku pun ambk la die..die ckp org tu kate nak buat treatment tu kene baya 300inggit..baru dorang proceed buat.last2 abg x jd buat..aku dah hangin time tu..semalam dorang deal lain..ckp yg aku baya tu nnt dorang buat la treatmnt bagai xyah baya pape g..pastu siap dpt pack dorang akan bg..mmg dasar cine penipu...mau untung je lebih..yg abg dtg tu cek kepale je..hampeh btl..buat rugi kepale..nasib x push suruh ambk treatmnt dorang gak..pastu mmg aku x caye la pape treatmnt ni..nak untung je lebih..biar la rambut botak asl bahagia kan...duit ko pun selamat..bukan x mencube n usehe..tp asyk kene tipu je..yg kayo org tu..ko dpt ape..habuk pun x dpt...

blog ni pun yunam hampir kene tipu jugak tp nasib die buat research dulu kan.. so mau pesan la sape2 nak buat pape treatment die kedai2 yg gah ni sile la buat research dulu..jgn kene tipu beribu2 baru nak sedar...adios..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...