madam azlin

madam azlin

Friday, May 13, 2011

KONGSI..

apesal ek dashboard aku ni problem..adekah dsebabkan maintenance semalam semue update mcm bengong sikit kan...dah la semalam bapak bosan sebab blog xleh bukak..sgt2 sakit ati..rase kalau x bukak fb pun xpe..asl blog boleh bukak..korang pun setuju kan dgn aku..semalam bp ramai ternanti2 bile blog boleh ok...

malam td aku tengok la cerite kongsi with abg and the geng..(bukan geng bas sekolah ye)..tiket kul 11pm..boleh bayangkan mmg bdn dah x larat..mate dah mengantok..tp punye la excited kan nak tengok cerite ni gagah kan jugak la..tengok trailer mcm gempak giler la...tp....dah separuh cerite aku boleh tertido...korang boleh bayangkan x kalau aku dah ttdo makne nye cerite tu mcm ape????mmg ade lawak gak la cerite ni..tp jalan cerite mcm kelang kabut...last2 malas aku nak tengok aku pun buat drama queennn sendiri zzzzzzzzzzz......smp abs ok aku tido...fast furios aku tgk smp 2 kali x tido..kalau x tido mmg cerite tu best la kan..ni dari tengah cerite smp abs mmg stok zzzzzzzzzzz...tp bukan aku nak ckp cerite ni x best..korang g la tengok sendiri..tp agak2 macam membazir baik korang tggu kat astro first..boleh tengok ramai2...cerite ni aku bg 2 nak dekat 3 bintang gak la..sbb ade lawak sikit2 so aku boleh accept movie..

p/s:next movie nur kasih..hope x mengecewekan..aku fanatik nur kasih ni..tp dorang ckp nak tgk pirates tp aku x minat cerite tu sbb aku x follow dari 1st2 lagi so kalau dorang nak pegi pegi la..aku g tgk nur kasih..layan sorang2 pun ok pe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...