madam azlin

madam azlin

Friday, April 27, 2012

bende x boleh tinggal time ketika gaji

sempene dah gaji ni..calculator/pen/kertas mcm dah jadi BFF..sane sini mesti bwk..silap2 tgh drive masih duk kire2 hutang..jadi bende2 ni semua mesti ade dekat handbeg aku sekarang..semua bende aku beli mesti kene tulis..baru la sedar diri kalau duk asyik menyopping aje..lagi2 dah $$$ lebih bulan ni..tp aku dah set kat kepale anggap mcm tgh xde duit..dan aku paling suke kalau dah masuk 1 hb..sebab date nk gaji tu mcm dekat..

pen ni sgt penting ade dlm handbeg..kot2 nk isi borang pape xyah sebuk pinjam pen wakaf

ni nota pun kene ade..sebab kene catat segale hutang piutang

skrg ni handphone makin canggih..calculator mesti ade..tp kalau lagi puas dpt calculator mcm ni..baru la nmpk  jumlah hutang kene bayar..time tu baru la sedar diri


stapler..ni kalau ade beli pape harus mintak resit walaupun beli air tebu seringgit..eehehe2 over la pulak..mau kene hempuk dengan mak cik jual air tebu tu nanti

so aku rase kalau org dah bekeje ke atau still student mmg kene ade bende2 ni supaye xde istilah dah berak baru nk gali lubang..eheheheh betul ke peibahase aku ni....1 lagi korang kene pandai manage duit korang..kalau x..mmg duit korang enta kemane..aku ni pun baru sedar diri..sebab simpanan makin lame makin susut..so kene cover la balik mane yg dah lubang tu kan..lagi2 sekarang dah kahwin..walaupun xde komitment lagi time2 skrg la aku kene kumpul duit..no more enjoy!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...