madam azlin

madam azlin

Sunday, April 22, 2012

makan makan gemuk gemuk

cerite dah basi gak..ni ktorg pegi mkn lepas aku training badminton..xde makne nye nk kurus..tp aku mkn xde la heavy2..ambk sandwich air jus lemon..ooo lupe nk bgtau..aku mkn dekat garden dekat alamanda..kedai mmg cantik..byk bunge2...dah name garden kan...so makanan pun not bad..sedap..aku ni mane x sedap..semua sedap..tp ade 1 makanan ktorg oder tu nasi goreng dia mcm basi..so ktorg complain la nape bau dia lain mcm...sekali dorang tukar yg baru..baru boleh mkn..dan super sedap...harge standard la...still bwh 20 inggit 1 plate..masih mampu kalau dah dpt gaji...



muke atlit x sempat mandi..


en husband punye..ape enta name dia..aku lupe
   
jus lemon yg super sedap



sandwich yg sedap

dorang bagi kek free sebab dpt nasi goreng basi

kasi buai dlm kedai ni

posing dulu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...