madam azlin

madam azlin

Tuesday, December 11, 2012

jalan2 cari makan sane sini

halllo...wordlesss rabu....hekkkkk..arini aku mc..demam kus2..asal selseme jek..terus batuk menyerang jugak...plan semalam nk g waterpark icity dgn kazen2 aku..sekali dah pagi tu kepale berpusing..mmg kalau pegi mau aku tumbang dlm gelonsor terowong tu...jadi duk rumah diam2..mlm g alamanda ingat dah sihat..sekali seram sejuk..jln pun berpaut lengan laki aku...mmg kene blk cpt..x smp sejam dah blk..so arini nk abis kan cerite makan2 yg dlm phone aku...

nasi kukus ayam berempah kalau x salah aku.. ni lokasi cyberjaya..aku lupe ape name restoran ru..not bad la..

beli sushi made in jusco aka aeon..gian sgt nk mkn time ni..

x puas ati mkn kat jusco repeat mkn dekat sushi king..puas ati..buat membe kad sekali..dpt voucher rm20..berbaloi2..

ni mkn steak dekat serdang..ape name kedai dia..tp ade cawangan dekat kg baru..ala ada kapal tu..totally x sedap..

burger baka..ni lokasi dekat seksyen 7 bangi..

ni la bege bakar dia...sgt sedap..rekeman ambk daging.,.x muak

skrg mkn mint halia ni...lepas mkn ambk 1 bijik kemam mcm gule2..sgt sedap..blh  hilang kan angin dlm badan..harga rm9.50..budak2 opis kalau nk rase dtg tmpt aku..kalau berminat oder kat aku ye....

masak meggi untuk laki i...laki aku ni suke makan megi..tu pasal rambut xdok..nk halang nnt durhaka..xpe la b...makan mkan..

mee udang mables...serius x yah g jauh2..banting pun ado..udang stok besar2..ni harga rm15..portion blh mkn 2 org

ni name kedai tu..lokasi jalan menghala ke teluk panglima garang kalau dari banting...roundabot pulau carey jln sikit dah nmpk kedai tu..

baterprawn..enak...
akhir kate..tuan tanah demam...dah demam mngidam tgk cerite korea boy  over flowers..


sekian...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...