madam azlin

madam azlin

Monday, December 10, 2012

monday....layannnn...

sorry dah lame x update..sbb gamba xdok..jadi x best kalau cerite xde gamba..byk aktiviti mkn+kenduri kendare sane sini..so smlm pegi jakel..jakel tgh sale kaw2 u...oleh kerane org tgh pasen buat kain ala payung...mak pun turut terjebak jugak nk buat..so tgk kain shifffon walawehhh harga sgt murah...ape lagi kasi sambar la..tp sambar 1 je..bajet bwk x byk..nk shopping kain baju melayu lagi..ni semua buat raye tahun dpn...awal x ktorg punye persediaan???tp buat nye kene lambat2 la..kang menyesal x sudah mcm raye tahun ni..semua baju buat awal bulan 4..time raye semua dah ketat..ater mak buyung time tu..pastu baju semua stok2 xnk ngalah retis..nk kurung moden je kan..rase kan..pakai baju recycle 2 tahun lepas buat raye..opppss mak bukan nk cerite penyesalan time raye tu..mak nk cerite pasal kain..so smlm beli kain baju melayu..ambk 5 meter rm100..settle...so tema ktorg tahun dpn warne pink...nasib laki aku x kesah..terus angguk aje..berani xnk angguk..mak punye duit mak punye suke la nk warne ape..hehehehesgt2 durhaka..

so beli kain shiffon siap lace rm70..pastu beli kain untuk wedding akak aku lagi..pastu beli ape enta total rm300..pitam nk bayar..tp xpe..berbaloi..kain dpt byk..enta bile nk buat..kain yg murah2 nk suruh mak metua aku buat..buat baju kurung biase je..stok g opis..xpun standby kot2 raye tahun dpn aku pregnnt lagi..boleh pkai jugak..baju angan2 kain payung tu maybe patung boleh pkai kot...hehehehe..tu je la nk bebel arini..

p/s:aku ade jual crepe2..ade 5 perise(durian,coklat,kiwi,starwberi,bluberry)..5 ketul rm10..sape2 nk beli mai habaq kat aku na...free delivery putrajaya/bangi/kajang/banting..

gebas gebus..enak di makan bergitu shj..






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...