madam azlin

madam azlin

Wednesday, July 31, 2013

OMG!!!aku dah tua..

hari sabtu haritu genap umur aku 2*...ehehehehe..lg berape tahun nk masuk 3 series..uhuhukkkk..sedih mengenang nasib..rindu zmn mude belia..rindu zmn lompat2 boypren..rindu pkai baju sekolah..yg penting rindu dekat ayah..huhuhuh..so sempena aku dah makin tua ni..aku harap tuhan panjang kan umur aku..murah kan rezeki aku..dan makbulkan aku dpt baby cepat2..amin...so sabtu aritu buat celebrate sikit dekat rumah nenek aku..pastu mlm tu my laki buat kezutan lg dengan bg kek baskin reben..hehehehe..xsangke aku hint2 sebelum besday aku nk kek baskin..ingat dia buat dek jek..rupe2 nye dia bg jugak..tq b..lep2 u so much..
my laki muke teruje..padahal ni besday aku

ni time dekat kampung..

with my sepupu sepapat...

p/s:promo gultacell masih ade..RM99 --> gultacell

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...