madam azlin

madam azlin

Tuesday, December 31, 2013

end of 2013

kejap je rase dh bulan 12...kejap lg dh nk masuk tahun baru...pejam celik lg 3 tahun nk masuk 3 series...mmg rase tua tu dah menyerlah...lagi2 bile rambut dh tumbuh uban...pinggang dh rase sakit bile buat kerja lame sikit...serius ini sudah kritikal....so mari aku list down kan memori sepanjang 2013


  • JANUARI-xde ape yg menarik untuk bulan januari..masih tahun baru...so no plan lg..
  • FEB-trip ke bandung...unplan trip sebenar nya..booking tiket last minit...nasib dpt tiket murah..ktorg pegi bandung pun sbb nk cari barang kahwin kakak aku..sape ade bajet lebih blh la dtg sane nk cari barang2 kahwin..mmg murah...
  • MAC-aku start berjinak2 dengan bisness...syukur...sale blh tahan masyuk...alhamdulilah
  • APRIL-holiday to phuket...ni pun plan last minit..kebetulan dpt tiket murah...lgpun nk tebus kesalahan aku x bwk my laki g bandung..hehhehee...so jawapan nye kene bwk g holiday ke phuket
  • MEI-bulan paling tragis,sedih xtau nk ckp mcm mane...ayah aku tinggal kan ktorg buat selame2 nye...semoga ayah tenang di sane..i really miss him so much...AL FATIHAH..lepas seminggu ayah meninggal my sis wedding...serius time ni mmg sebak...majlis tanpe ayah...:(
  • JUN-holiday lg ke langkawi(rumah ke 2 ktorg) :)
  • JULY-besday aku (27 july)...sgt happy sbb my laki buat surprise..ingat dia buat lupe2...
  • OGOS-hari raya tanpa ayah...sgt sedih..teringat sgt2 dia..makanan kegemaran dia pagi hari raye...
  • SEPTEMBER-korea trip with opis mate...i love korea...
  • OKTOBER- my kazen wedding...makin bertambah ahli keluarga ktorg
  • NOVEMBER-jln2 cari mkn ke penang...sgt2 enjoy...syurga makanan...i like nasi kandaq
  • DISEMBER- nothing special for this month..penuh jadual dgn overtime smp laki aku ckp "dh xserupe org"..xpe2 bulan 1 kite g vacation ye2....
so ni la coretan sepanjang tahun ni..ade happy ade unhappy...tutup bukU...lets bukak buku baru...azam baru????aku masih berusehe nk capai target untuk menjadi jutawan...hahahaha ayat nk poyo kan....target aku nk buat anak je tahun dpn...moga tuhan makbul kan doa aku...amin....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...