madam azlin

madam azlin

Sunday, December 29, 2013

pakej percutian....

halo....

kat sini aku nk tolong korang yg mane nk pegi bercuti tp x reti nk booking segale tok nenek bagai...kawan2 pegi bercuti jauh2..kite takat pusing k.l smp nk muntah...telan air liur je bile kawan2 sebuk publish gambo2 posing sakan time tgh bercuti...so korang xyah pening2...

dengan ini aku sedia membantu korang...tp tmpt2 tertentu shj ye...sbb aku pun baru saje nk buat bende ni..antara pakej2 yg aku sediakan:-

-flight tiket
-hotel
-kereta sewe
-tour

lokasi:-

-langkawi
-kota kinabalu
-bali

yg mane nk suruh aku apply kan tiket atau hotel shj pun blh...aku akan dptkan best rate@paling murah dgn bajet korang..yg bagi nk honeymoon bajet pun aku blh uruskan...just email aku ke azlin.arisfadilah@gmail.com atau sms/whatsapp 0123908664..insyallah aku akan tolong korang...







1 comment:

nora said...

alin, aku da email

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...