madam azlin

madam azlin

Thursday, March 4, 2010

herbalife..


mmb aku ekin suggest kan aku mkn produk herbalife..die kate mmb die mkn ok.leh turun byk2 kilo..mcm nk try..mane tau leh jd bdn ala2 siti nurhaliza ke..hehheheh..aku xnk la kurus sgt.nk berisi ckt.kang kurus sgt nk cari suar pun ssh..tp nnt ade mase aku nk g anjung 2 tanye..klau arge ok aku nk ambk la..ingt dlu nk mkn jus mate.tp pk2 blk mhl glo..mmg la bkesan tpkne pk duit gak.klau blh beli pkai daun dh lame aku beli..ggh nk kurus..arini timbang dh turun 1 kg.2 pun bgn tdo trs timbang.yela x mkn g..sekali dh mkn gedabak ambk ko naik 3 kg...adeh..mcm mane nk maintain ni...

2 comments:

atulhani said...

org kata pun mmg bagus, tp tu la mahal.. cuba try search "agel fit" pun dgr cite macam bagus. ala.. susah2.. minum aje teh orang kampung.. tak mahal..

* saya tak penah try tu semua.. diet mate 5 penah la 1 kotak, takde kesan pun..

Haidi Diana said...

kurus ngn senaman lin,lg bgus.Duit ko leh blnje aku =p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...