madam azlin

madam azlin

Wednesday, March 3, 2010

kebosanan...

arini sungguh bosan duduk uma..sudah main wii sudah layan tenet tp still bosan..mau pergi swimming tp zone period..nk bt ape ni..nk g jln2 sure mst duit akan kuar gak..so duk uma diam2 sambil goyang kaki tgk tv..bln dpn mau beli penimbang yg mhl ckt.aku rase penimbang aku kat uma ni mcm tipu je..asl berat aku x turun2..penat aku adjust2 jarum timbang.ade gak aku campak timbang dr ats samp bwh..tp niat je bt nye idak sbb syg..penimbang 2 byk bjase..sudah 6 thn aku simpan..myb dh uzur kot.x mampu menampung berat aku..kui..kui..

mst mhl penimbang ni kan...

3 comments:

atulhani said...

kalau beli penimbang mahal, nanti tak turun2 berat awak.. lagi sakit hati.. dah la mahal.. hehe

Haidi Diana said...

Ha'a spring die da trklua sbb ko berat sngt...ekekke

anak aris said...

ape plak..ni korang punye psl..samp pecah meter 2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...