madam azlin

madam azlin

Thursday, March 11, 2010

rajin la sangat..

arini ari rajin aku..blk keje pg td tdo jap pas 2 dlm kul 1 dh bgn..bgn2 perut lapo g msk bihun..dh msk terus mkn..arini aku msk bihun biase je.sbb brng dapo byk dh abs jd bt la bihun koboi je.pas mkn g kemas2 bj kotor sbb nk anto dobi.mggu ni aku mls nk bwk blk banting sbb mcm2 hal nk bt tkt x sempat bsh je.ade la nk dkt 7kg aku anta td.tp xpe.puas..mate pun x sakit tgk bkul 2 penuh baju kotor.pas anta dobi g jusco jap(xde la kejap mane pun lame gak) g shoping barang dapo.aku tgh peti ais aku semue dh 0..so kasi penuh kan semue barang2 dapo.stok untuk separuh bulan..nk beli byk2 xleh.kne bajet.gaji lame lg..tp td shoping2 pun nk dekat 100 inggt gak la..tbe2 tgh shoping teringin nk mkn ayam msk merah..ape lg..beli ayam siap2 pas2 beli bhn2 nk msk..blk terus msk..ni 1st time aku msk ayam msk merah..nsb baik jd..tp kurang pedas ckt.kire ok la.ade rase gak la..bile la mau gaji ni..duit dh makin kering.xkan nk korek asb lak..aishhh....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...