madam azlin

madam azlin

Monday, March 22, 2010

hot beluun..beluunnn hot2..

ooooh entry dh lame..sbb mls nk update..rate2 semue update psl beluun panas ni..aku pun nk hupdate gok lor...aku g 1st day opening.so x ramai la yg aku.so ati sgt2 la gumbira.x de la gesel2 bdn.tenang je jln2 kat both drg.tp yg menci x dpt tgk beluun 2 terbang sbb time ktorg dtg ari mcm nk ujan.sgt2 la keciwa..tp xpe2 jln2 kat both drg pun dh kire ok.dpt gak la sambar 2 lai tudung untuk mak aku..ngeh2..tp kwn2 aku g sane semue dpt tgk beluun gerak..aku bkn setakat beluun asap beluun pun x nmpk.aishhh...

rnd nye nk duk kat putrajaya lg..rnd sgt2


air makcik ni sgt2 la sdp..mcm ko beli air yoget kat kedai 2..tp ni die bt sendiri

xdpt tgk beluun gambo pun jd la


mali2..beli ini tudung

time dtg ari sgt2 la paneh..

ptg ni mau main wii..sudah lame x main wii.perut dh buncit blk..menci2..


2 comments:

atulhani said...

tertipu dgn pic yg pertama.. ingatkan dalam hot balloon tuh...

Haidi Diana said...

bukan dr skola mmg muncit ke lin..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...