madam azlin

madam azlin

Sunday, September 19, 2010

cancel cuti..

sepatut arini aku cuti raya lagi.tp memandangkan smlm punye aktvt punye la bosan smp xtau nk bt ape so aku ambk keputusan untuk batal kan cuti aku.simpan untuk akan dtg..rase x rugi kot.keje mlm je pun.sok dh cuti off day..rase tahun ni raye x begitu meriah.selalu dh plan nk serang rumah mmb2 dkt seremban semue.tp tahun ni.semue batai bt dek je.yg ade pun duk xtggu org arrange..xkan nk aku gak arrange kan..aku ni mls nk arrange.nk cari bdk2 ni bkn main ssh.kang ade yg keje la.ade yg kat kelantan la.ade urusan seri paduak baginda la.so baik aku keje.x pening kepale.rase lepas dpt gaji mau bt open house sempene duk rumah baru ni kan2...tp xtau jd ke x.kang aku bt xde sape nk tolong.xkan nk harapkan aku sorang2 bt..anybody help me plssss!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...