madam azlin

madam azlin

Wednesday, September 15, 2010

geram di hari raye ke 6...

sebelum aku meluahkan perasaan aku ni aku nk ucapkan selamat hari raye maaf zahir batin..raye tahun ni x berape nk meriah sbb aku kne keje mlm direct ok....start mlm raye smp raye ke 3..nk raye pun xde mood.tp xpe..tggu akhr bulan 10.dpt la habuan nye..ishhhh jgn mengharap sgt...oh aku bukan nk cerite psl raye sbb aku tgk semue blog semue cerite psl raye..ye aku tau korang mst seronok kan bile tibe hari raye..bg aku biase2 je..seronok mmg seronok tp sejak dh besa gabak ni feel raye mcm dh hilang.tu psl raye pun aku boleh relax je keje..myb bile dh khwn kot aku blh cari feel raye tu..ceh dh pk psl khwn pulak....
yg aku nk cerite ni psl barang kesayangan aku..yela walaupun bkn harge berjuta2 tp makan ribu oooo..syg sgt2....my Wii dh hancur...td aku gatal tgn nk update version la konon..sekali last2 kuar error..langsung x blh bukak..sedih2 sgt...yg bertambah sedih lg bile aku pg kdai game tu blk tanye tokey tu boleh btl kan x.die kate x blh kne tuka mother bod terus x pun beli baru..wawawa pkai duit lagi..menci..klau murah xpe..ni beratus gak la..boleh beli nset BB tau..cine tu ckp klau tuka mother bod pun nk dkt 500 lebih klau beli baru 750..byk mahal woooo mane nk cekau duit ni...dh la tu je harte aku...mane nk cari duit lagi..ni mst aku ade bt slh ni smp melayang duit aku..(eh jgn slh kan takdir)...claim o.t raye ni baru
nk beli beg yg arge 400 last2 kne kuar duit beli bnd lain...lepas ni xmo pasang niat lg..xpela pkai je beg murah...tp sgt2 tension.pasni x blh main wiii lg..rindu dkt wii aku....:(


1 comment:

atulhani said...

comey giler wat muka sedih camtu hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...