madam azlin

madam azlin

Monday, September 20, 2010

gelak sakan..

dlu ingt lg mase kck2 ktorg adk beradik termasuk abg aku(ye abg aku pon join sekali) lepak dlm bilik..biase la klau dh kumpul time kck2 mst ade usik2 pastu gelak sakan kan2..aku rase korang pun mcm tu jugak..tp korang tau la zmn dlu punye stail mak bpk mcm mane kan2..xleh ank2 gumbira sakan..pasti akan menghalang..tgh syok2 gelak2 kaw2 bpk aku kasi terjah bilik.kebetulan bilik ktorg tu kunci..die punye la ketuk pintu tu mcm ade kebakaran kat rumah suruh ktorg keluar(ape motip bg perumpaaan mcm ni)..tp aku rase krong mst dpt byngkan mcm mane stail org ketuk pintu yg mcm nk roboh..oooo dasyat2..pastu bpk aku jerit2 ooo jgn nk gelak sakan.keluar skrg...bile dgr sore bpk aku mcm petir kilat sambg menyabung masing2 terdiam sambil tkt2..ye wajib tkt sbb bpk aku garang bak harimau kumbang..sape x tkt mmg terror..ble dh bukak pintu mule dgr syarahan free die..oooo sungguh bingit..tanye nape gelak la.cerite ape la.dgn nada garang ok..ape la nk gelak2 pun slh..alasan die die x bg ktorg gelak2 nk tau sbb ape..tkt nnt dh gelak2 sakan kang ade yg nangis meraung...ye ke????gelak2 tu bkn slh satu mengerat kan siraturahim kan..heheheh main bantai je aku kan..even dh besa panjang ni pun die x bg ktorg gelak2 sakan.(dlm ati terpk gak bapak aku ni jeles ke aku gelak2 sakan..mst die nk join tp xde sape nk ajak die join kan2)..serius klau ktorg nk keluar dgn mmb2 naik kerete same2 last ayat die mst ckp mcm ni.."kang dlm kete jgn nk gelak2 sakan"..ye smp skrg ayat ni masih dgunakan..myb die nk ayat ni dwarisi oleh ank2 die smp 7 keturunan kot..tp ktorg bantai gelak jugak..yela xkan mmb2 dh bt lawak bgai nk gile kite muncung mcm org gile..dh la aku patern kaki gelak..klau tahan gelak mau tersembur usus aku keluar..tp myb 1 ari nnt aku akan tau jugak kenape bpk aku bt mcm ...hurmmmmmmmm...

sila ambaikan gamba dibawah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...