madam azlin

madam azlin

Wednesday, September 15, 2010

soya basi..

td lepas mkn lunch..(aku rase mcm x sesuai pulak perkataan lunch tu dgunakan sbb aku mkn dkt rumah so dgn perkataan kg mkn tgh ari lg sesuai dgunakan sbb mkn lunch aku byangkan mkn dkt kdai je) aku bukak peti ais sbb rase mcm nk mnm air sejuk..selalu dlm peti sejuk aku mmg byk la stok2 air segere(wah air pun ade sgere).sbb senang..klau haus tggl tuang je..tgk2 dlm peti xde air 0 sejuk..air batu x keras lg..so aku sambar la air soya..rase air soya ni dh 2 mggu.(if i'm not mistake la kan)..so aku pun zaassss sambar la kotak soya tu..rase mcm mls lak nk mnm pkai cawan sbb air pun tggl ckt je.tp dlm hati ckp pkai cawan nnt tkt air tu basi.tp aku ni mane ade nk ikut kate hati..ikut kate setan ade la...so dgn rakus nye(ceh ayat mcm tut je) mnm la tanpe mmbace bismillah..sekali dh telan terase mcm pahit kelat dan semumpama nye...rase BASI..ambk ko,.tu la x mo mnm pkai cawan lg...
KESIMPULAN NYE:mnm la pkai cawan ye..jgn jd beruk lantak..mnm xde adab..jgn ikut kate setan..setan tu la selalu nk perangkap kite...menyesal cik salmah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...