madam azlin

madam azlin

Friday, April 29, 2011

ASAM PEDAS BANGI


happy friday day..dah lame x update rase nye...still tengah mencari feel nk mengaupdate blog ni..td aku teman opismate aku g k.l...mmg dari pagi stok x mkn la..blk dari k.l kawan aku ni ajak makan dekat asam pedas bangi..cantik sgt la tu...mmg dah lame nk mkn dekat situ tp xde mase nk pegi..so kasi terjah gak arini..sepatut dah masuk kedai asam pedas ni oder la ikan masak asam pedas kan..tp aku g pilih ikan patin masuk tempoyak..mcm ikan patin tu memanggil2 aku lak kan...pastu aku ambk ulam2...pehhhhhhhh mmg layan ok..kuah die rase..ikan x hanyir..mmg tip top la..tp asam pedas die aku x rase lagi..myb next time kot..arge die standard la mcm kedai2 lain...sape2 nak try mkn dekat sini aku bg direction la ye...kedai ni terletak berhadapan dgn PKNS bangi..seberang jalan..kalau x tau gak sila tanye mr google..harap maklum..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...